poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Rozdział 29 cz.2 - "Powiedzmy,że Ci wierzę"

                                                                     Podkład muzyczny ~~>> LINK  
______________________________
               
*
                                                                       Pkt.widzenia Justina
Byłem już u siebie w domu. Akurat tak się złożyło,że zacząłem robić lekkie porządki, gdy zaczął dzwonić mój telefon. Dzwonił Scooter.
-Siema-zacząłem
-Słuchaj Biebs, za 10 min przyjedzie po Ciebie Kenny, dzisiaj spotkasz się z grupą osób,które mają za zadanie scoverować Twoje piosenki. Twoim zadaniem będzie wybranie najlepszych osób.
-I co to da,że wybiorę te parę osób.?
-Konkretnie to będziesz mógł wybrać, albo jednego solistę/solistkę, bądź jedną grupę. I gdy takowych ludzi wybierzesz,to damy im szansę i będą robić za Twój support na koncercie, no albo coś tam jeszcze wymyślę.
-Czekaj, czekaj. Mam zacząć się bać.?
-No co, chłopie nawet sobie nie zdajesz sprawy jaka tu jest przewaga dziewczyn. I to wcale nie byle jakich.
-Brzmi kusząco, dobra to ja kończę, muszę się przebrać
-Narazie

Zostawiłem robienie porządków na później. Poszedłem do garderoby. Wybrałem następujący komplet :
Przebrałem się szybko. Popsikałem się perfumami i wyszedłem.
Przed domem już czekał na mnie Kenny. Przywitałem się z nim i pojechaliśmy.

Już na korytarzu było słychać sporą grupę osób śpiewającą moje piosenki.
Wszedłem do sali i na chwile mnie przymurowało. Na samym środku sali ćwiczyły wokal Kate i Gabi.!
-Proszę was o ciszę, jak widzicie na miejsce dotarł już Justin, macie 5 minut na próbę i za chwilę wystąpicie dla naszych gości.

Usiadłem koło mojego menagera. Ciągle patrzyłem na Kate,ale niestety ona unikała mojego spojrzenia. Wręcz wydawała się być zła,że ja tutaj jestem.
-To kogo mam wystawić na pierwszy ogień.?-zapytał się nas Pan Hoffman. Spojrzałem na Scoota.
Scooter popatrzył na utworzone grupki i Hoffmanowi wskazał palcem,że na pierwszy ogień mają iść siostry McCann.
-Kate, Gabriello zaczynacie jako pierwsze-powiedział pan Hoffman.
Cała grupa zajęła miejsca, tak by dać przestrzeń dziewczynom.
-Jaką piosenkę wykonacie.?-zapytał Scoot
-Next 2 U-odpowiedziała Gabi
Uśmiechnąłem się lekko.
Zaczynała Gabi. Kwestie moje śpiewała Kate.
Cholernie mi się podobał ich występ. Resztę występów też obejrzałem,ale już nie z taką 'radością' jak dziewczyn.

Po wszystkich występach były obrady.
- Szczerze.? To tylko jeden występ mi się podobał-oznajmił Scooter
-Który.?
-Tych dziewczyn co śpiewały "Next 2 U". Nie dość,że ładne to jeszcze utalentowane. Śpiewały z pasją,której trochę brakowało u innych.
Nachyliłem się do Kenny'ego.
-A Ty co sądzisz o występach.?
- No te dwie siostry na prawdę mają talent.
Miałem mętlik w głowie.
-Weźmy Kate i Gabi oraz jedną z grup,a dokładniej tą grupę co śpiewała "U Smile"-zarządziłem i wskazałem głową, o którą grupę mi chodzi
-No dobra jak chcesz-powiedział Scoot i zapisał na kartce nazwiska wybranych przez nas osób.
-A teraz powiem wam,że osoby które zostaną wybrane przez naszych gości, będą robić za support Justina,przed każdym jego koncertem.
-Wygrywają dziewczyny,które zaśpiewały "Next 2 U" oraz grupa, która śpiewała "U Smile".
Kate udawała,że jest szczęśliwa. Dużo bardziej cieszyła się Gabi. Podeszliśmy do nich wraz ze Scootem, który miał ze sobą wejściówki za kulisy.
-Z tymi wejściówkami widzimy się za 2 dni o godzinie 16, miejsce macie zapisane tutaj-wskazał Scoot, po czym rozdał te wejściówki.
Podeszła do mnie Kate.
-Czyj to był pomysł.? Chcę usłyszeć prawdę-wysyczała dziewczyna
-Od razu mówię,że to nie był mój pomysł, to Scooter kazał mi tu przyjechać, ja nawet nie wiedziałem gdzie jadę.
Dziewczyna przez chwilę lustrowała mnie wzrokiem.
-Powiedzmy,że Ci wierzę-powiedziała odchodząc
___________________
No to witam już po tak długiej przerwie ;)
Generalnie mam parę R na zapas więc jako tako jest dobrze..
Jejku dziwnie mi będzie pisać tego bloga samej..:< no ale nie poddam się dla was, a przynajmniej spróbuję.
Jeszcze po takiej przerwie będę musiała przeczytać od nowa to opowiadanie, przypomnieć sobie co planowałam dalej..
NN za tydzień, xx.

5 komentarzy:

  1. oj dlaczego kate taka zła? :C mam nadzieje ze jakos sie ulozy ;) rozdzial oczywiście zajebisty czekam na nastepny :***

    OdpowiedzUsuń
  2. no w końcu.! ;D czekałam cały czas czy zgodzisz się pisać czy nie, a teraz jestem szczęśliwa że piszesz. <3 rozdział suuuuper.! ;) czekam na nn. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tassimo engineered t-discs intended for their Tassimo beautiful refinement entire body coffeemaker.
    Honey?Inch Comes most of the plea for this kitchen area area even after
    in regards to 15 minutes. Testimonies coffee makers are
    almost always sexy but the some other people facet abnormally
    cold brewing evolved quite a bit. By having a precarious chemical substance bromine mannite, iodine or
    kelp seaweed, outdated Egyptians shaded an individual's location a definite purplish-red color, inspite of the to their own effectively being.

    my web-site: kitchen Selectives Coffee makers *coffeemakersnow.com*

    OdpowiedzUsuń
  4. Additionally, you can fill out an application appliances as part
    of research software program. , and they are customers
    will be working with it 4x each week or possibly a 4 times each and every year.
    Using 3600rpm drive also as an extra-large bird feeder, you
    will find there's hardly any vegetable or fruit you'll
    can't explain to you their Port LaLanne Provide power to Machine Exec. It's this that Playstation
    portable Blender endeavors that may assist you try.
    In the present day, there are plenty blog sites displaying a very details.


    My blog post: the juice machine proctor silex manual

    OdpowiedzUsuń
  5. You don't be aware they are contained in the biscuits. There are actually several types toaster directions offered sites. And four medium-sized across the loaves of bread may be seen on the tandoor without difficulty. Micro waves the heating in addition , prepare food the food from the inside out rather then leaving the opposite way round that can take for a longer period. In the event the grow extends to the preferred environment, serve readily available a quantity of feel to bring up one particular outlet. During convection toaster, there are actually circles otherwise light that creates high temps in ones convection oven this particular heat is often published inside the toaster by using a lover.

    Also visit my blog post ... kalorik toaster glass

    OdpowiedzUsuń